marți, 12 noiembrie 2013

Sampon pentru stralucire Yves Rocher

Producatorul spune:
Gratie extractului de lamaie, parul dvs este matasos si stralucitor. Textura lichida si transparenta a acestui sampon, va curata parul cu delicatete. Parul dvs este mai sanatos si planeta noastra mai protejata. 
Cantitate: 300 ml 


Parerea mea: este primul produs care imi lasa parul matasos chiar dupa ce l-am spalat, adica inainte de a folosi un balsam. Intr-adevar parul devine matasos dupa folosire. Eu am parul cam aspru si practic nu pot trai fara balsam de par. Si totusi cred ca acest sampon ar fi de ajuns si fara balsam, insa pentru o hidratare eficienta, am folosit si un balsam despre care o sa scriu mai tarziu.

Deci samponul are un parfum placut de lamaie, are un design foarte atragator si placut. Nu trebuie sa folosesc o cantitate mare, ceea ce este un avantaj mare. Curata parul si nu lasa fire incalcite. Este destinata tuturor tipurilor de par si pentru  folosire frecventa.

Costa 19 lei dar cand este reducere e si mai ieftin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu