duminică, 17 noiembrie 2013

Nivea Invisible Black and White 48 Hour Anti Perspirant Deodorant Roll On

In general am o parere buna despre gama Nivea. Pana acum am avut sapunuri, creme si lotiuni de corp de la Nivea si eram foarte multumita de calitate. De aceea mi-am permis sa-mi cumpar si sa testez un deo roll-on de la ei. Mi-a placut parfumul is faptul ca e invisible black and white, adica nu lasa urme pe  haine negre.

Produsul acesta a fost o totala dezamagire pentru mine. Are un design placut, are 50 ml ca si celelalte produse roll-on in general. Parfumul este placut intr-adevar dar din pacate nu ma protejeaza. Eu nu sunt genul de femeie care transpira foarte tare si pot sa va spun ca eram multumita cu toate produsele antiperspirant cumparate pana acum. Acest roll-on este primul care nu-mi place deloc.  Nu spun ca miroseam a transpiratie si imi era rusine dar nu ma proteja nici 12 ore. 

Sunt generoasa azi si nu spun ca produsul nu e bun, prefer sa spun ca mie nu mi se potriveste :) Asa ca in viitor am sa ocolesc raftul cu Nivea deo roll-on :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu