duminică, 3 noiembrie 2013

Cien Bodycare Sport Anti-Perspirant fresh & cool

Imi place foarte mult reteaua de magazine Lidl. Are produse proprii, marfa de calitate (marea majoritate), preturi foarte convenabile si nu in ultimul rand reduceri in fiecare saptamana. 

Din cate stiu eu, gama Cien se gaseste foar la Lidl. Cunosc aceasta gama de multa vreme. Atunci se aducea din Germania, in Romania nu era prezenta inca. Am avut crema da maini Cien, lapte de corp si tin minte ca eram multumita de calitate. Cand a aparut gama Cien la Lidl si am vazut preturile, am ramas surprinsa. Preturile erau foarte mici in comparatie cu celelalte produse, similare de pe piata.In general nu am incredere in produsele foarte ieftine, nici nu le cumpar dar in cazul gamei Cien am spus ca fac o exceptie si ii dau o sansa.

Primul produs era sapunul Cien, mai exact am cumparat 3 bucati dar despre asta o sa scriu intr-un alt post.

Asa ca dupa cele trei sapunuri cumparate, mi-am ales un spray antiperspirant care m-a costat undeva la 4 lei si ceva banuti. L-am si incercat si pot sa spun ca merita banii, adica exact 4 lei, mai mult nu. Protejeaza impotriva transpiratiei in cazul in care nu transpiri foarte tare si nu sunt 30 de grade afara. Eu il folosesc acum, in perioada lunilor de toamna si nu transpir foarte mult, nici atunci cand fac sport, deci imi convine. Dar vara mu cred ca m-ar proteja.  Singura problema e ca nu reusesc sa-l pulverizez fara sa tusesc. Este foarte neplacut. In rest e ok, nu lasa pete. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu