sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Deo roll-on antiperspirant Natural Minerals Cien


Nu-mi aduc aminte cand am avut deo roll-on ultima data. De obicei prefer deodorantele stick si spray dar mai nou cele de tip spray ma cam deranjeaza. Incep sa tusesc dupa aplicare si simt in gat tot ce am pulverizat.

La acest deo roll-on ma atras parfumul fresh foarte placut si l-am cumparat imediat. Costa in jur de 3 - 4 lei, asa ca ma gandeam ca nu e o pierdere mare daca nu e bun. 


Are un ambalaj reusit, care rezista la transport, nu se deterioreaza. Bila este mare si se invarte foarte usor. Nu irita pielea si nu lasa pete pe haine. Protejeaza binisor, nu pot sa ma plang. Are un parfum fermecator care persista destul de mult. Nu ma pot satura de el. Mai era si o varianta albastra dar mie mi-a placut acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu