sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Crema hidratanta cu ulei de masline pentru fata si gat Cien

Cand am vazut oferta de produse Cien cu ulei de masline la Lidl, m-am dus repede si mi-am luat aceasta crema (printre altele).


Sunt cateva ingrediente folosite la produsele cosmetice care imi plac la nebunie si unul din aceste ingrediente este uleiul de masline. Cred ca am sa postez separat despre ingredientele mele preferate folosite la prepararea produselor cosmetice.

Crema este pentru fata si gat. Previne imbatranirea prematura a pielii. Are SPF15, deci o sa fie o crema ideala pentru primavara-vara. Ambalajul este foarte atractiv cu un design reusit, o ador. In cutie este un  tubulet de 75 de ml care se aseaza pe capac, exact asa cum imi place mie.

Eu am vrut crema aceasta in mod special pentru gat, deoarece am tenul mixt si nu cred ca e potrivit pentru tenul meu s-o folosesc si  pentru fata. Consider ca ar fi prea grasa pentru fata, insa pentru gat si zona decolteului este potrivita.

Are un parfum destul de puternic, sper sa nu ma deranjeze pe termen lung. Crema este alba si destul de groasa dar intra repede in piele si o hidrateaza foarte bine.  Costa in jur de 10 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu