miercuri, 13 mai 2015

Patania mea cu Naldorex

Naldorex sau Nalgesin nu sunt produse cosmetice si nici nu vreau sa fac reclama la aceste medicamente, dar totusi simt nevoia sa va povestesc ce am patit.



Aceste medicamente contin Naproxen sodic si au efect analgezic si antiinflamator (pe scurt). Eu am cerut un antiinflamator pentu discopatie si mi s-a dat Naldorex. Tin sa va spun din start ca nu sunt o persoana sensibila, am o singura alergie, la penicilina, ce nu este o problema mare, pentru ca se poate inlocui cu o serie de alte medicamente si nu iau antibiotice, doar in cazuri extreme.

Deci la recomandarea farmacistei am luat 10 bucati de Naldorex, pe 5 zile. Am inceput administrarea vineri, respectand dozajul recomandat de farmacista: 1 - 0 - 1. Duminica m-am simtit un pic mai ciudat, mi s-au umflat un pic picioarele, dar in ziua respectiva era fozrte cald,   am participat la un concurs de alergare si fiind si inainte de menstruatie, am zis ca poate e din cauza asta. Luni dimineata m-am trezit cu fata umflata si pe parcursul zilei mi s-au unflat picioarele in mod ingrozitor. Atunci mi-am dat seama ca nu poate fi din cauza menstruatiei, banuiam ca e o reactie la ceva. Din fericire mi-am dat seama ca e de la Naldorex, dar era prea tarziu, terminasem deja cele 10 pastile.

Cand am citit prospectul si  am vazut cate reactii adverse are, am ramas socata. Se poate spune ca trebuia sa citesc prospectul inainte sa cumpar medicamentul. Se poate spune ca nu exista medicament fara reactii adverse. Se poate spune ca nu toata lumea face alergie, dar totusi eu am fost norocoasa care a patit-o.

Dupa doua zile mi-a trecut umflatura, deci nu este o tragedie, dar trebuie sa fiu foarte atenta pe viitor, pentru ca aceasta substanta poate sa apara si in alte produse si vad ca este la moda, nu trece zi sa nu vad doua reclame de Nalgesin la televizor. 

P.S. Dupa ce mi-am revenit, mi-am adus aminte ca acum o luna am avut dureri de cap puternice (din cauze cunoscute), si paracetamolul, ce iau de obicei, nu avea efect. M-am dus la farmacie si necunoscand medicamentele, am cerut ceva pentru durere de cap. Am primit 5 pastile si din fericire nu eram nevoita sa le iau, pentru ca mi-au trecut durerile de cap. Le-am pus in poseta cu eticheta "pentru durere de cap", sa le am la nevoie. Dupa patania cu Naldorexul, le-am scos si m-am uitat mai atenta la ele. Ce credeti ca erau? Bineinteles Naldorex, cele 5 pastile ce se vad mai sus. :)


10 comentarii:

  1. sa stii ca am patit-o si eu, cu o combinatie de pastile pentru o dermatita nasoala. dar efectele la mine au fost cresterea tensiunii si dureri de cap extraordinar de puternice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti recomand cu caldura'' Aflamil , este un antiinflamator eficace, nu ataca stomacul si este un analgezic veritabil fiind apropiat ca efecte de opiacee genul : codeina, tramadol.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dvs vi l-a dat farmacista, iar eu cand am cerut mi-a zis ca fara reteta nu se da...cu toate ca era cumparat de sotul meu, fara reteta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E interesent pentru ca in decembrie 2016 am fost operata si aveam nevoie de un analgezic mai bun. M-am dus la farmacie, i-am spus farmacistei ca am fost operata si imi trebuie un analgezic bun si in secunda urmatoare mi-a recomandat Naldorex :D
      I-am spus ca vreau altceva si era foarte mirata, nu intelegea de ce nu vreau Naldorex. I-am explicat de ce si mi-a dat Adagin, care contine ibuprofen.
      Repet, asta s-a intamplat in decembrie 2016.

      Ștergere
  4. Naproxen se poate lua si pt.răceală cu simptome asemănătoare grupei?

    RăspundețiȘtergere
  5. Naldorex este indicat si pt.răceală si gripa?

    RăspundețiȘtergere
  6. Naldorex Nu este un medicament pt.raceala si gripa. Este recomandat in simptomatoligia durerii si inflamatiei in: poliartrita reumatoida, artroza, entorse, lombosciatice.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am luat Naldorex și după administrarea a 3 pastile in 3 zile mi,a apărut o erupție cutanată de toată frumusețea.stiam că sunt alergica doar la aspirină

    RăspundețiȘtergere
  8. Am fost f.panicata după ce am luat 4 comp. de naldorex, mi-aparut o mica sângerare vaginala(am 63 deani),,nu am mai luat acest medicament și ușor am revenit la "normal".,cred ca farmacista ma putea informa,dar nu a facut-o.

    RăspundețiȘtergere
  9. Este recomandat și în timpul alăptării??

    RăspundețiȘtergere