duminică, 7 decembrie 2014

Vopsea de par Loncolor Ultra 7.44 aramiu intens

Dupa  aprope un an, am renuntat la vopseaua de par de la Avon. Bineinteles ca nu stiam ce vopsea sa-mi iau dar stiam in mod sigur ca nu mai vreau sa amestec doua nuante is de fiecare data sa-mi iasa o alta nuanta decat cea obtinuta ultima data. Stiam ca vreau o vopsea pe care s-o pot cumpara oricand si aproape oriunde, fara sa fiu nevoita s-o comand si sa astept o saptamana dupa ea, si eventual sa raman fara, pentru ca nu este pe stoc.

Asa ca m-am dus frumos la alimentara de pe colt si mi-am ales aceasta vopsea. 

"Avantajele utilizării gamei LONCOLOR ULTRA se regăsesc în efectele benefice ale fiecărui principiu activ în parte.
Uleiul de migdale este o excelentă sursă naturală de hrănire avansată a părului şi pielii capului chiar în timpul vopsirii datorită proprietăţilor sale emoliente şi calmante deosebite.
Proteinele hidrolizate din grâu contribuie la regenerarea şi protecţia structurii părului, care devine sănătos, strălucitor şi uşor de pieptănat.
Vitamina C completează efectul protector al Complexului natural Loncolor Ultra, conferind vitalitate şi intensitate nuanţei părului." sursa

Cutia contine:
  • 2 pliculete de oxidant crema de 9%, 2x25 ml,
  • vopsea crema, tub de 50 ml,
  • instructiuni de folosire,
  • o pereche de manusi de protectie, calitate obisnuita,
  • pelerina de protectie
  • masca Loncolor Ultra cu cheratina si ulei de Limnanthes Alba.

Oxidantul este mult mai cremos si gros decat la celelalte vopsele pe care le-am folosit in ultima perioada si vopseaua iese foarte groasa. Am avut probleme la aplicare din aceasta cauza. Se intinde mai greu si se termina cam repede. La un moment dat m-am speriat ca n-o sa-mi ajunga. Noroc ca inainte de vopsire m-am tuns, mi-am schimbat coafura si acum am parul mult mai scurt. Dar si asa a trebuit sa fac mici smecherii sa nu se vada ca nu ajunge vopseaua. In spate am renuntat la vopsirea radacinilor si am insistat mai mult pe lungime si pe varfuri sa nu am diferente de nuanta. Per total a iesit bine, nu se vede ca radacinile sunt vopsite numai in fata. Data viitoare o sa fiu mult mai precauta in acest sens si am sa cumpar doua cutii de vopsea. 

Imi place nuanta obtinuta. E asemanator cu a trea nuanta de pe cutie, adica cea care iese pe par castaniu deschis. 

Nu irita pielea capului. Masca Loncolor Ultra cu cheratina si ulei de Limnanthes Alba miroase foarte bine. Este alba si se aplica foarte usor. Raman la aceasta vopsea deocamdata.
Costa in jur de 14 lei, deci are un pret foarte bun.
+1 punct pentru ca ambalajele sunt reciclabile.

M-am vopsit o singura data, asa ca mai ramane testul de rezistenta, sa vedem cat tine si daca se decoloreaza. Sper sa nu se decoloreze, mai ales ca e iarna, soarele nu dauneaza in aceasta perioada.

Am sa revin cu un update la acest post.

2 comentarii:

  1. Scuze ca te intreb dar cand te speli de obicei pe cap merge vopseaua tare? adica eu foloseam de la Palette un aramiu si pana la 3-4 spalari mi se facea apa rosie zici ca era sange

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate se duce. Eu am multe fire albe si dupa o luna din roscata m-am facut blonda, un blond aramiu mai inchis. Din pacate nu prea rezista culoarea dar vopselele astea ieftine asa sunt.

    RăspundețiȘtergere