vineri, 26 decembrie 2014

Enliven Luxury gel de dus si spumant de baie racoritor cu extract natural de portocala si esenta de menta


Am rasfoit catalogul actual de la DM si am vazut acest produs la 8,59 lei. In catalog era prezentata o alta varianta, cu alte ingrediente. M-am dus la DM si am vazut ca aveau 3 variante: cu pin, cu flori si aceasta varianta cu portocale si menta, insa exista mai multe, ca cel din poza a doua nu era pe raft.


Va spun sincer ca m-a vrajut ambalajul.  Capacul argintiu, si flaconul transparent cu gelul galbui ca mierea, arata extraordinar de bine. Chiar arata ca un produs de lux. 

Aseara l-am incercat si din pacate am fost dezamagita. Are un miros foarte puternic, mirosul persista un timp si pe piele insa nu este deranjant. Gelul este destul de gros, face spuma dar  pielea nu ramane catifelata dupa dus cum ma asteptam. Am avut senzatia ca m-am spalat cu un sapun ieftin, nu cu un gel de dus de "lux" cum scrie pe ambalaj. 

Dupa o singura folosire pot sa spun ca nu irita si nu usuca pielea insa pe termen lung nu stiu ce efect are. Eu nu-l voi folosi. Imi pare rau dar nu-mi place.

Este fabricat in Anglia. Are 500 ml.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu