luni, 3 februarie 2014

Vopsea de par Avon Advanced Techniques 8.4 Intense Copper

In sfarsit am reusit sa incerc vopseaua de par  Advanced Techniques 8.4 Intense Copper de la Avon. Am avut retineri pentru ca Avon nu are o renume pe piata vopselelor de par dar am citit cateva reviewuri care m-au convins.


Va arat continutul cutiei:
1. tratament inainte de vopsea,
2A. emulsie fixatoare,
2B. crema coloranta,
3. tratament dupa vopsire
4. manusi 

Manusile nu se vad pentru ca se afla lipite pe interiorul prospectului. Manusile sunt dintr-un material foarte placut, nu e nailon din acela obisnuit ca la celelalte vopsele. Se comporta foarte bine pe maini.



O noutate pentru mine este tratamentul inainte de vopsea. Inca nu am vazut asa ceva la nici o vopsea. Tratamentul nr. 1 se aplica pe par uscat, nespalat in prealabil. Se foloseste pentru acoperirea suvitelor si a varfurilor. Se maseaza delicat. Nu se aplica pe radacini si nu se clateste. Are un miros extraordiar. Tratamentul inainte de vopsire imbraca suprafetele poroase ale parului si ofera protectie, pregating parul pentru colorare.


Vopseaua se pregateste in tubul 2A. in care se afla emulsia fixatoare. Spre deosebire de vopseaua Perfect Mousse de la Schwarzkopf  acest tub este aproape transparent si se vede cantintatea de vopsea ramasa. Este un mare avantaj. Vopseaua se aplica usor, nu curge si are un miros placut. 

Dupa vopsire se foloseste tratamentul dupa vopsire 3 care se aplica pe parul spalat. Trebuie lasat 2 minute sa actioneze, dupa care se clateste cu apa calduta din abundenta. Acesta are un parfum divin. Plicul este destul de mare, ajunge si pentru un par mai lung. Face parul matasos, lucious si usor de coafat. Contine unt de shea care hraneste si protejeaza parul.

Sunt foarte multumita de rezultatul obtinut. Nuanta este superba si acopera foarte bine firele albe. In sfarsit am gasit o vopsea care sa-mi placa din toate punctele de vedere. Stiu ca mai urmeaza proba de rezistenta, dar so far so good :) Mai revin cu un update la acest post, inainte de a doua vopsire, sa vedem cum rezista.

Vopseaua costa 22 lei, nu e chiar cea mai ieftina vopsea dar pretul e acceptabil.

Later edit (18.03.2014) Sunt deja dupa a doua vopsire. Din pacate se decoloreaza dupa spalare dar nu foarte mult, pot sa spun ca intr-o masura acceptabila. Nuanta aceasta s-a dovedit pre deschisa pentru mine, asa ca am sa folosesc 7.4 cu 8.4, cam 50 - 50 %. Sa vedem ce iese :) Altfel sunt multumita de produs. 

3 comentarii:

  1. nuantele de rosu am vazut ca prind (le-a folosit cineva apropiat). in schimb, negrul albastrui, care l-am folosit eu (si inca 2 persoane), n-a prins deloc. n-am vazut niciodata un negru care sa nu prinda :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant. Intr-adevar e ciudat :) Eu sunt foarte bucuroasa ca mi-a iesit nuanta si sper sa tine.

      Ștergere
  2. buna ! De ce nu postezi si cateva poza cu inainte si dupa vopsire ? multumesc!

    RăspundețiȘtergere