luni, 6 iulie 2015

Geluri de dus misterioase la Lidl

 

Azi au aparut gelurile de dus do Brasil de la Cien. M-am dus sa-mi cumpar cantar de bucatarie dar stiam din start ca nu pot sa ies din magazin fara gelul de dus Copacabana. 


Sunt trei feluri:
  1. Copacabana do Brasil - albastru
  2. Samba do Brasil - portocaliu
  3. Delicia do Brasil - galben, cu cocos si ananas
De ce sunt misterioase? Sunt destinate pentru ten si par dar asta se poate afla doar daca ne uitam la reclama de pe Lidl.ro, unde apar produsele inscriptionate in germana. Pe produsele noastre scrie doar Shower gel si pe eticheta de pe spatele produsului scrie doar atat: "Gel de dus Samba do Brasil, pH neutru. Testat dermatologic." 

Si cu toate astea nu m-am putut abtine, mi-am luat doua, Copacabana si Samba. Imi place extrem de mult ambalajul la amandoua, cu designul acesta de vara, de plaja, de distractie. Samba miroase a citrice, portocale parca si Copacabana habar n-am a ce miroase, dar miroase foarte bine. Gelurile nu sunt foarte groase, dar par ok asa la prima vedere. 

Au 300 ml si costa 3,49 lei, termen de valabilitate Samba 10/2017 si Copacabana 09/2017. Am sa revin cu cate un review dupa ce le-am folosit o saptamana si va spun mai multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu