miercuri, 10 iunie 2015

Gel de dus Fa Magic Oil Pink Jasmine

Este un produs pe care l-am cumparat datorita reclamei. Nu-mi place culoarea roz si nici parfumul floral dar cand am vazut ca e cu ulei m-am gandit ca poate ofera o hidratare buna. 


Asa ca m-am dus frumos la magazin si mi-am luat un gel de dus Fa Magic Oil Pink Jasmine de 250 ml cu 5,50 lei.

Sa vedem ce scrie pe eticheta produsului:
"Bucura-te de Fa Magic Oil cu parfum revigorant de iasomie roz. Gelul de dus cu micro  uleiuri protejeaza impotriva deshidratarii pielii si confera o ingrijire vizibila fara a lasa reziduri grase. pH neutru pentru piele. Toleranta a pielii confirmata dermatologic."
Ce spun eu:
  • are un ambalaj specific produselor Fa, mai ales capacul.
  • este roz si eticheta din spate are un imprimeu cu sclipici care la prima vedere da senzatia ca gelul ar fi cu sclipici. 
  • are un capac curbat, care nu este pe placul meu, mai ales cand gelul e pe terminate, dar se deschide si se inchide foarte usor.
  • hidrateaza bine.
  • are un parfum placut care persista.
  • gelul este extraordinar de subtire, trebuie sa folosesc o cantitate mai mare sa obtin un rezultat bun, asa ca se va termina rapid.
Imi place produsul dar sunt foarte dezamagita pentru ca e foarte subtire. Nu cred ca-l voi recumpara.

Un comentariu: