duminică, 10 mai 2015

Crema pentru maini hidratanta Loncolor Ultra cu glicerina

Cand am vazut creme de maini Loncolor Ultra, am ramas putin surprinsa pentru ca pana acum am crezut ca Londolor inseamna numai vopsea de par. 


Crema pentru maini Loncolor Ultra - cu glicerina - este destinata ingrijirii intensive si proteciei impotriva actiunii agresive a diversilor factori externi (frig, vant, detergenti etc.), care provoaca imbatranirea prematura a pielii. Crema pentru maini Loncolor Ultra contine factori de hidratare, emolienti si esteri naturali cu efect nutritiv, protector si de ingrijire a pielii.

 

Utilizare: aplicata zilnic, dupa fiecare spalare a mainilor, crema se absoarbe rapid si catifeleaza pielea, care devine neteda, supla si placut parfumata.



Ce spun eu:
  • dupa cum se vede, este o crema mai groasa, are o textura mai densa si din cauza asta cred ca este o crema care trebuie folosita mai mult pe timp de iarna. Vara prefer o crema mai usoara, mai lejera
  • si tocmai pentru ce este un pic mai groasa, eu o folosesc si la hidratarea picoarelor, in loc de crema pentru picioare
  • se absoarbe destul de repede
  • are un parfum placut si discret
  • hidrateaza si catifeleaza foarte bine, intr-adevarat protejeaza pielea
  • are un ambalaj simplu dar atractiv (parerea mea)
  • are 150 de ml, o cantitate decenta la un pret foarte bun
  • tubul de tip squeeze se aseaza pe capac, asta este un avantaj la creme, mai ales cand crema e pe terminate
  • capacul nu este cu filet, este legat de tub, se deschide si se inchide foarte repede
  • ambalajul este reciclabil, deci +1 punct pentru asta (obsesia mea).
  • are termen de valabilitate cca. 24 luni.
Este o crema buna, imi place.

3 comentarii:

  1. pe asta nu cred ca am vazut-o pana acum, dar e de bagat in seama, mie imi plac cremele mai grase, sa le folosesc seara inainte de somn, si dimineata ma trezesc cu maini foarte catifelate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau sa spun ca o folosesc de multă vreme și sunt foarte încântată de ea !

      Ștergere
  2. Perfecta dar păcat ca nu se mai gaseste

    RăspundețiȘtergere