vineri, 22 mai 2015

Balsam de buze Cien Sport & Sun

Ieri am fos la Lidl si am vazut acest balsam de buze de la Cien. Fiind dependenta, nici nu se punea problema sa nu-mi cumpar cel putin o varianta. Mai ales ca sunt 3 bucati intr-un pachet care costa 6,99 lei.


Sunt mai multe variante:
  • cu SPF 20 pentru timp de iarna si vara, cu  protectie UV si vitamina E
  • cu lapte si miere
  • classic - cu ulei de jojoba, ulei de samburi de struguri si unt de shea


Cand am ajuns acasa, imediat am incercat produsul. Dupa cum se vede, balsamul este alb, si pe buze e alb, deci se vede culoarea si pe buze.

Este ca o crema fina, se intinde foarte bine pe buze. Are un miros foarte placut, parca e vanilie. In orice caz hidrateaza foarte bine. Deja ador acest produs.

E cel mai bun din categoria balsamurilor pana acum.

Vine vara, incepe sezonul de plaja si buzele trebuie protejate. 

Are termen de valabilitate 2 ani.

4 comentarii: