luni, 8 decembrie 2014

Masca racoritoare cu extract de merisoare de la Yves Rocher

Un alt produs de la Yves Rocher comandat la nimereala pentru ca imi mai trebuiau cateva produsel la comanda. Nu prea folosesc masti. Am doar una singura, Masca purifianta "Sebo-Control" Gerovital Plant de la Farmec.  

"Un gest plăcut pentru un ten strălucind de prospețime !
Revitalizați-vă tenul grație acestei măști de ten fondante cu efect răcoritor, delicios acidulată, cu boabe de merișor.(1) Aplicați masca de ten o dată sau de două ori pe săptămână. Lăsaţi să acţioneze 3 minute. Clătiți.
Fără parabeni
Avantaj : Câteva minute în frigider pentru un efect de prospețime maximă !" sursa
Va spun doar in soapta ca desi este o masca racoritare, eu am tinut-o toata vara in sertar si o scot iarna, cand e frig :) Asta este. 

Am aplicat-o dupa folosirea gomajului cu extract de samburi de caisa. Este un fel de gel, care se intinde pe pielea curatata. Are un miros placut de merisoare si o culoare rosie. Intra repede  in piele si dupa clatire tenul ramane proaspat, curat si odihnit. Mie-mi place efectul obtinut cu aceste doua produse. Vara probabil  efectul racoritor este un plus. Iarna nu prea avem nevoie de racorire :)

Are 50 ml. Imi place ambalajul pentru ca se aseaza pe capac.

+1 punct pentru ca are ambalaj reciclabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu