luni, 8 decembrie 2014

Gomaj cu extract din Samburi de Caisa

Pana acum foloseam gomajul de la Farmec is eram multumite si de calitate, si de pret. Insa la o comanda facuta la Yves Rocher, imi mai trebuiau cateva produse sa ajung la o suma la care sa beneficiez de niste gratuitati. Asa ca mi-am ales acest gomaj si o masca racoritore cu merisoare despre care urmeaza sa postez.


Este un gomaj interesant, mult mai fin decat cu ce m-a obisnuit Farmec. Are un miros placut de caisa, care persista cat este aplicat, dupa aceea dispare, ceea ce e bine ca dupa gomaj urmeaza  o masca si crema si ar fi prea mult, sa ramana si mirosul de la gomaj. 

Ar trebui aplicat de 1 - 2 ori pe saptaman dar eu il aplic doar o data pe  saptamana. Se clateste usor, si exfoliaza tenul destul de bine. Este nevoie doar de o cantitate mica la fiecare folosire. 

Are 50 ml. Imi place ambalajul pentru ca se aseaza pe capac.

+1 punct pentru ca are ambalaj reciclabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu