joi, 11 decembrie 2014

Gel de dus antireumatic cu extract de pin si plante Bio Krauter

Am primit doua mostre de gel de dus antireumatic cu extract de pin si plante Bio Krauter. Nu e o cantitate mare si nu pot sa va spun ce efect are pe termen lung, dar va spun ce am observat in timpul testarii. 


Ingredientele BIO, cum ar fi menta, ginseng-ul si extractele din ulei de pin sunt cunoscute pentru efectele antireumatice, relaxante, revigorante si racoritoare. Extractul de pin activeaza circulatia sangelui si este un bun antiseptic al cailor respiratorii, in timp ce ginseng-ul poate sa ajute sistemul imunitar sa dezvolte rezistenta la boli. Menta biologica are o actiune antibacteriana puternica.sursa

Gelul este transparent si are un miros tare de pin si menta. Acest miros sigur te improspateaza si iti curata caile respiratorii. Nu usuca pielea dar repet, eu am folosit doar doua pliculete.

Nu stiu ce sa spun despre efectul antireumatic dar ii dau crezare si la acest capitol. In mod cer imi voi cumpara un flacon, mai ales ca re un pret foarte atragator. 500 ml la 18,69 lei este o oferta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu