luni, 8 decembrie 2014

Discuri demachiante Caterine

Marca mea preferata de discuri demachiante este Iseree, cel de la Lidl. Sunt foarte bune din punct de vedere calitativ si sunt si ieftine. Ultima data cand am fost la Lidl am uitat sa-mi iau discuri, asa ca am fost nevoita sa-mi iau din alta parte. Am fost la Kaufland is am vazut aceste discuri cu aloe vera, marca Caterine, produs pentru Kaufland. 


Pachetul contine 120 de discuri cu aloe vera, 100% bumbac si costa in jur de 3 - 4 lei. Pretul e bun, dar din pacate sunt surprize in legatura cu acest produs. 


Este marcat la un capat, acolo unde se deschide. Am incercat sa rup ambalajul. Cred ca imaginea de sus vorbeste de la sine, nu mai e nevoie de cuvinte. Marcajul era doar vopsea, trebuie taiat cu foarfeca.

Discurile sunt de calitate acceptabila, cu mici exceptii. Trebuie sa fiu atenta cum le prind si cum le scot din ambalaj, ca la margini discurile se cam dezlipesc, se vad straturile si daca nu sunt atenta, scot un disc jumate in loc de doua discuri. O alta chestie ce am observat: discurile sunt de grosimi diferite, adica dupa un disc mai gros vine un disc mai subtire si tot asa. La inceput am crezut sa mi se pare doar mie si am inceput sa mai uit mai atenta la discurile pe care le scot. Intr-adevar asa esete, grosimea discurilor difera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu