luni, 8 decembrie 2014

Crema contur ochi cu argan de la Farmec

Dupa crema catastrofala de la Bioten, m-am hotarat sa incerc crema contur ochi cu argan din gama Farmec Natural de la Farmec. Sunt multumita de calitatea produselor de la Farmec.

"Descriere: Zona din jurul ochilor este mai expusa actiunii agresive a diferitilor nocivi si ca urmare mult predispusa la formarea ridurilor, necesitand o ingrijire speciala. Uleiul de Argan este recunoscut pentru excelentele sale proprietati de emolienta, catifelare si hranire a pielii. Contribuie la estomparea ridurilor si confera pielii elasticitate. Ajuta la restabilirea pH-ului natural al pielii, regenereaza pielea prin revitalizarea functiilor celulelor, prevenind imbatranirea precoce, cauzata de poluare, fumat, expunerea excesiva la soare, este deosebit de util in tratarea pielii uscate.
Vitamina A prezenta atat in uleiul de Argan, cat si ca adaos suplimentar, constituie un antioxidant natural eficient, contribuind la combaterea imbatranirii cutanata datorate radicalilor liberi: linii fine si riduri, scaderea tonicitatii, pierderea luminozitatii si stralucirii tenului, etc.
Mod de utilizare: Se aplica dimineata si seara, masandu-se usor cu miscari circulare pana la absorbtia completa. Rezultat: Ten mai neted, catifelat si luminos.
Continut: 15 ml
" sursa

Va spun sincer ca am avut mari emotii. Dupa folosirea cremei de la Bioten, ridurile s-au accentuat.  Acum, in timp de iarna mie-mi ajunge nivelul de hidratare oferit de Crema contur ochi cu argan de la Farmec. Hidrateaza in mod decent. Crema este alba, emolienta, intra repede in piele si lasa pielea catifelata. Are un parfum placut is discret. Sincera sa fiu nu pot sa determin a ce miroase. La inceput am avut senzatia ca seamana cu demachiantul de la Farmec, dar eu am varianta cu galbenele (urmeaza un review si despre acest produs). 

Pot sa va spun ca in trei saptamani au aparut deja rezultatele. Ridurile s-au estompat si am reusit sa repar ce am stricat cu cealalta crema. 

Imi place ca este in tud, pot sa scot cat doresc, fara sa fiu nevoita sa-mi bag degetele intr-o cutie sau borcanel.  Capacul tubului e plat, asa ca se poate aseza pe capac si in caz ca e pe terminate, crema iese usor. 

Costa in jur de 12 lei.  Merita banii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu