duminică, 28 decembrie 2014

Balsam de buze Balea cu cirese

Cred ca v-ati dat seama deja ca sunt dependenta de balsam de buze. Il folosesc foarte des, indiferent de anotimp. Nu cred ca e un lucru rau, mai ales ca nu-mi iau mai multe deodata. Am cel mult doua bucati.  Am deja doua de la Tis farmaceutic,  insa m-am lasat vrajita de acest produs la DM. Initial am vrut sa-mi iau un alt prodis fabricat in Italia dar era cu bila si scria ca face buzele mai voluminoase ceea ce m-a descurajat un pic.


Nu am avut inca balsam de buze cu gust de fructe, cu toate ca exista o gramada in comert. Sincera sa fiu nu stiu de ce nu mi-am luat pana cum nici o varianta cu fructe.


Dupa cum se vede, are o culoare care seamana un pic cu ciresele dar bate mai mult spre mov. Are un gust usor de cirese.  Este interesant, este placut, se intinde bine pe buze si pare sa hidrateze bine dar din pacate nu rezista mult. Daca ar fi sa dau o nota pe gradul de hidratare oferit, i-as da un 7. Nu e rau dar din punct de vedere al hidratarii nu ajunge la nivelul de hidratare oferit de balsamurile Tis Farmaceutic.

Costa in jur de 4,50 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu