vineri, 21 noiembrie 2014

Schwarzkopf Gliss Hair Repair pentru par foarte deteriorat si uscat

Schwarzkopf Gliss este un produs de baza la mine. Pentru ca am parul ondulat, imi trebuie un produs care sa ma ajute sa-mi intind parul cu peria. De obicei Schwarzkopf Gliss imi face parul moale, mai matasos si usor de coafat.

Pieptănare uşoară, imediat şi reparare a părului foarte deteriorat
Supleţe vizibilă şi mai multă rezistenţă pentru părul foarte uscat şi deteriorat: Balsamul EXPRESS-REPAIR ULTIMATE REPAIR asigură o pieptănare foarte uşoară instant – fără clătire!
Formula specială cu complex de cheratină lichidă de 3 x mai concentrată repară chiar şi părul foarte deteriorat şi reface structura firului. Aceasta reface structura afectată a firului de păr şi reduce ruperea părului cu până la 95%. sursa
Pana acum am incercat variantele Total Repair si Ultimate Color. Amandoua sunt excelente.

Acum am fost in vizita la o prietena si ea avea aceasta varianta Ultimate Repair pentru par foarte deteriorat si uscat.  Am profitat de ocazie si am incercat si aceasta varianta. Ma gandeam ca o sa fie excelenta si asta, cu toate ca nu am par deteriorat si nici uscat, dar nu are de ce sa nu fie bun.

Si surpriza mare: parul nu devine matasos, chiar din contra, devine mai aspru si greu de coafat. M-am spalat pe cap cu sampon  Avon cu ulei de argan si dupa am folosit balsamul cu argan si simteam ca pot sa-mi coafez parul si fara Schwarzkopf Gliss Hair Repair, dar totusi am insistat sa folosesc si acest produs cu keratina lichida, sa-mi mai protejez parul si sa pot sa-mi intind parul cum trebuie.  Schwarzkopf Gliss Hair Repair m-a dezamagit total. Poate ca repara parul degradat dar din pacate nu ofera o coafare mai usoara si am pulverizat o cantitate mare pe par. Norocul meu ca l-am incercat inainte sa-l cumpar.

No worries, incercam o alta varianta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu