luni, 24 noiembrie 2014

Kallos tratament pentru stralucirea parului vopsit cu parfum de ulei de argan


Acest produs este aliatul meu de baza in ceea ce priveste ingrijirea parului de ani de zile. Cred ca au trecut mai mult de 10 ani de cand la recomandarea coafezei am inceput sa folosesc varianta cu placenta. Mi-am schimbat culoarea parului si dupa decolorare aveam nevoie de un tratament care sa-mi protejeze firele de par decolorate. Asa ca mi-am cumparat o cutie de masca cu placenta de la Kallos.Eram foarte multumita, nu am avut fire despicate.

Acum catva timp a aparut si varianta aceasta cu argan care este destinata parului vopsit si m-am gandit sa-i dau o sansa.

Citez de pe eticheta: "Masca de par intensiva care hraneste si regenereaza in adancime structura parului vopsit. Datorita continutului sau bogat de substante active parul isi va recapata vitalitatea, stralucirea si efectul matasos.
Mod de utilizare: utilizati dupa spalarea parului, aplicati pe parul uscat in prosop. Dupa 5 minute timp de actionare clatiti."
Masca este alba, are o textura cremoasa si fina. Are un miros putin dulceag dar care nu este deranjant. Descurca foarte bine parul, care devine lucios si foarte usor de coafat. Hraneste foarte bine firele de par.

Desi e masca, eu o folosesc si in loc de balsam. Coafeza mi-a spus sa las sa actioneze 20 de minute si sa-mi acopar capul cu ceva sa nu-mi fie rece intre timp. Cand nu am timp sau rabdare sa stau 20 de minute cu ea, o aplic pe par si dupa 1 minut o spal. Asa ca nu mai cumpar balsam ca nu are rost. Este un produs excelent.

Cutia are 1000 ml, are termen de valabilitate 2 ani  si dupa cum vedeti, costa 14,77 lei la Auchan. Este un pret foarte bun. Tine mult, este economic. Este un produs de note 10*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu