vineri, 21 noiembrie 2014

Crema de maini cu unt de cacao si vitamina E Avon Care

Am fost la o prietena si pe raftul ei de cosmetice am observat aceasta crema. Mai tin minte cand a fost lansata dar atunci nu mi-am luat pentru ca am avut retineri. Imi era teama ca nu o sa suport mirosul de unt de cacao pe termen lung. Asa ca am avut ocazia s-o incerc fara s-o cumpar si m-am convins ca am procedat cu maxima precautie cand am renuntat la achizitionarea ei.


Ambalajul este cel cu care ne-a obisnuit firma Avon. Tubul are o culoare care imi aduce aminte de ciocolata. Crema este de culoare deschisa, deci nu arata ca ciocolata :) Hidrateaza bine, face pielea catifelata si daca folosesc o cantitate potrivita, intra repede in piele, nu lasa o senzatie unsuroasa. Este o crema ok pentru cei care suporta parfumul untului de cacao.
Are 100 ml. Imi place ca se aseaza pe capac si asa e mult mai usor sa scoti crema din tub cand e pe terminate. 

+ 1 punct pentru ca e ambalaj reciclabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu