joi, 4 septembrie 2014

Deodorant Antiperspirant Dove cu castravete

Dove again :)

Da! Probabil stiti deja, ca Dove este marca mea preferata in ceea ce priveste ingrijirea pielii.

Acest deodorant este ideal pentru cei care doresc protectie maxima. 

Are 150 ml, are un design nou si foarte atragator. 

Imi place mult partea cauciucata a flaconului. Este o idee extraordinara, asa nu-mi aluneca degetul cand il folosesc. Capacul este dintr-un plastic mai moale si este rezistent, nu crapa.

De regula nu transpir mult, dar cand am antrenament si alrg o ora, transpir, ceea ce este normal.  Am incercat si alte deodorante dar din pacate nu a fost foarte multumita.


Dove insa imi ofera protectia necesara. Dupa o ora de alergat sunt transpirata dar nu miros a transpiratie. Pot linistita sa intru intr-un magazin ca nu fuga lumea de mine.

Vestea buna este ca nu lasa urme pe haine. Pot sa-l folosesc impreuna cu haine de culoare inchisa. Nu ingalbeneste hainele albe, asa ca este perfect pentru mine. 

Aceasta varianta cu castravete miroase extraordinar. Imi da o senzatie de proaspat si mirosul persista. 

Pretul este undeva la 9 - 10 lei. 

I love Dove :)

2 comentarii: