luni, 3 februarie 2014

Planet Spa Indulgence - Dead Sea Minerals & Caviar refining facial treatment

Am cautat acest produs in catalogul Avon si nu l-am gasit. Poate ca am fost neatenta, poate nu se mai comercializeaza. 


Am cautat reviewuri despre acest produs is am gasit multe in limba engleza. Am citit numai cuvinte de lauda la adresa acestui produs, asa am fost foarte curioasa sa vad, ce efect are asupra tenului meu.


Este o crema foarte fina. Are o culoare alba dar este si sidefata, bate spre roz.  Intra repede in piele, hraneste tenul indeajuns. Are un miros proaspat, foarte placut.  Cutia mea are  30 ml dar face parte dintr-un minikit, produsul original are 75 ml.

Rezultatul: crema aceasta este o minune. Dimineata m-am trezit cu un ten odihnit, neted si proaspat. Ador aceasta crema. E deja pe terminate.


2 comentarii:

  1. Eu nu ma impac prea bine cu produsele Avon.
    Cred ca singurele produse Avon care-mi plac sunt cele Planet Spa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu sunt fana Avon. Foloseam mai de mult basam de buze de la ei dar mai nou am gasit alte produse mai bune si mai ieftine. Am cateva produse Planet Spa, le-am primit cadou si imi plac mult. Si mai nou folosesc si vopseaua, care imi place dar mai trebuie sa vad cum rezista la spalat.

    RăspundețiȘtergere