miercuri, 19 februarie 2014

Crema hidratanta matifianta de la Farmec


Mi-am dorit mult aceasta crema. Am ten mixt si din pacate excesul de sebum imi face probleme, mai ales vara.  Am citit multe review-uri si fiecare spunea ca este un produs foarte bun, controleaza excesul de sebum si da rezultate foarte bune. Asa ca m-am dus la reprezentanta Farmec si mi-am luat o cutie care are 50 ml si costa in jur de 10 lei daca nu ma insel.


Dupa cum se vede, este o crema alba, foarte fina. Cutia este sigilata cu o folie de protectie. Miroase foarte bine, ador acest miros :)  Crema se absoarbe repede, improspateaza si matifiaza tenul. Hidrateaza pielea in mod decent. In prima zi am folosit o cantitate foarte mica pentru ca se intinde bine si am crezut ca ajunge insa toata ziua am simtit ca am tenul uscat. Prima data am crezut ca nu ajunge hidratarea oferita de crema si m-am gandit ca poate nu mi se potriveste. A doua zi am folosit mai multa crema si senzatia de uscat a disparut.


Are un ambalaj foarte simplu dar nu ma deranjeaza. Am mai spus si o repet: prefer sa dau bani pe o crema de calitate, nu pe ambalaj.

Pana acum am numai cuvinte de lauda. Nu ma irita si face ceea ce promite producatorul. Singura problema e ca o sa trebuiasca sa folosesc o spatula, dar nici asta nu e o tragedie.

Nu contine parabeni!


Later edit (18.03.2014) A trecut mai mult de o luna de cand folosesc aceasta crema. Crema e buna dar probabil nu pentru mine. Controleaza foarte bine excesul de sebum dar in combinatie cu un fond de ten mie imi usuca foarte tare pielea. Dupa o ora simt de parca as avea o masca pe fata. Este o senzatie foarte neplacuta. Asa ca folosesc crema doar in zilele in care nu folosesc fond de ten si atunci e bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu