joi, 19 decembrie 2013

Vopsea de par Palette Deluxe 667 Mahon aramiu de la Schwarzkopf

Caut si caut si caut. Nu gasesc nuanta potrivita pentru gustul meu. Am incercat deja Palette Deluxe nuanta 678  dar nu m-a vrajit deloc.


Am vrut o schimbare si mi-am luat aceasta nuanta 667 Mahon aramiu. Nu era chiar nuanta cautata dar i-am dat o sansa. 

Sa vedem ce scrie pe cutie:
Bucură-te de NOUA Palette Deluxe cu Ulei de Ingrijire Intensiva - Prima vopsea permanentă Palette cu uleiuri hrănitoare îmbogăţită cu pigmenţi intenşi de culoare pentru o vopsire incredibilă cu uleiuri de îngrijire pentru culori intense, de lungă durată şi o strălucire captivantă!
Tratamentul intens cu 7 Uleiuri hranitoare asigura ingrijirea profunda si hranirea parului dupa colorare, conferind parului un aspect matasos, suplu si usor de pieptanat. Transforma vizibil parul asigurandu-i un aspect sanatos si atragator, fiind ingrijit intens din interiorul firului de par. Un par mai bine ingrijit inseamna o stralucire incredibila. 
Cele 7 uleiuri sunt: Ulei de Marula, Ulei de Argan, Ulei de Susan, Ulei de Migdala, Ulei de Masline, Ulei de miez de Caisa, Ulei din nica de Macadamia.
100% Acoperire a firelor albe - Palette Deluxe contine pigmenti intensi de culoare pentru 100% acoperire a firelor albe chiar si in cazul parului cu foarte multe fire albe.
Frumoasa poveste si in mare parte este adevarata. Acopera 100% firele albe. Eu am multe fire albe si sunt multumita de gradul de acoperire a vopselei. Imi place ca are balsamul protector care trebuie aplicat dupa vopsire. Acest balsam este cremos, are un parfum extraordinar de placut is lasa parul maratos, usor de coafat, asa cum promite producatorul. Imi place mult uleiul de argan si de maline, si combinatia asta de 7 uleiuri este fantastica.

Insa mi-a iesit o nuanta oribila! Mi-a iesit un castaniu inchis, nici vorba de aramiu. Nu seamana deloc cu poza de pe cutie. Inainte de vopsire am avut parul deschis, deci nu pot sa spun ca nu mi-a iesit pentru ca am avut parul inchis.  Sunt total dezamagita. Din fericire stiu ca nu tine mult, se duce la spalat, asa ca nu mi-am stricat parul, se va decolora la spalare.

Are 100 de ml (50 ml crema coloranta + 50 ml emulsia fixatoare) + 15 ml de tratament cu 7 uleiuri. Costa 14,50 lei. 

Sunt multumita de calitatea vopselei, chiar daca iese la spalat. Cred ca am sa-mi caut o alta nuanta.

Later Update: nuanta se deschide cu fiecare spalare. Deci nici calitatea nu e ce ar trebui sa fie.  :(

Later Update: dupa 3 saptamani s-a decolorat de tot.  Deci pentru mine Palette Delux nu este o vopsea de incredere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu