marți, 3 decembrie 2013

Iseree Beauty Crema anti-rid intensiva

Nu am incredere in produsele foarte ieftine, am mai scris asta :)  

Gama Iseree este produs pentru Lidl. Daca nu ma insel, crema costa in jur de 7 lei si are 100 de ml. Este un pret foarte mic pentru o crema anti-rid, mai ales ca are 100 ml, deci cantitate  dubla fata de cremele obisnuite, care au in general 50 de ml. 

M-am uitat lung la produs, nu stiam ce sa fac. Nu cunosteam deloc aceasta gama, habar nu aveam ce zice lumea despre Iseree. 

Mi-am luat o crema, i-am dat o sansa. 

Citez de pe eticheta: Iseree Beautyanti-rid intensiva a fost formulata special pentru ingrijirea zilnica a tenului sensibil. Substantele active speciale asigura zilnic tenului hidratare si energie. In plus, filtrul UV si vitamina E previn semnele premature ale imbatranirii pielii datorate expunerii la razele soarelui.
Utilizare: Aplicati zilnic, dimineata pe ten curat, pe gat si decolteu, masand usor. Ideala si ca baza pentru machiaj. Compatibilitate la nivelul pielii testata dermatologic. 
La inceput nu am avut curajul sa-o aplic pe fata. O aplicam pe gat si decolteu. Ma gandeam ca daca face rau, macar sa scap cu fata curata. 

Parerea mea: este o crema fina, se absoarbe bine si nu este unsuroasa. Pielea devine catifelata, placuta dupa folosire. Are un parfum discret. Nu m-am iritat.  Am citit alte review-uri care spuneau ca e ok, nu irita etc. asa ca am aplicat-o si pe fata. Nici pe fata nu m-am iritat. Insa nici nu face minuni. Este o crema anti-rid dar nu prea da rezultate. Nu ma mir, nu ma asteptam la minuni asa ca nu e o surpriza. Acum o folosesc pentru gat si decolteu pana o termin.

In concluzie: E ok, hidrateaza dar nu o voi recumpara si cred ca nu voi mai cumpara creme Iseree Beauty. La asemenea pret nu primesti calitate.

Un comentariu: